Xián

Jag lovade er. Så självklart ska jag lägga ut bilderna från Terrakottaarmén idag! :)

För övrigt så jag vet jag inte vad det är med mig för dom senaste dagarna har jag varit så sjukt trött! :S Men när jag kommer till gymmet så brukar det gå jättebra. Då är det som att allt är bortblåst. Men sen när jag kommer hem så däckar jag nästan med en gång. Jag har funderat på om det kan vara nerver eller hemlängtan, och jag måste säga att jag skulle satsa mina pengar på det sistnämnda. Jag håller nämligen på att längta ihjäl mig tills vi ska åka hem! Jag vill bara hem och träffa alla underbara människor som jag älskar nu. Och eftersom det i stort sett bara är 1 vecka kvar så tänker jag inte på nåt annat nu. :P

Förutom min oerhörda trötthet så går det bra som sagt med träningen och jobbet. Vi är på immunologi och kollar på syfilis, clamydia, antikroppar mm. Så det är intressant, men det blir mycket pippetterande fram och tillbaka. ;)

Här kommer iaf bilderna. :)




















Nattinatt och sov gott nu! Hoppas ni gillar bilderna. ;)

Kommentarer
Postat av: pappa

fina bilder! Men KOOMHEM NUU!

2010-12-08 @ 20:41:26
URL: http://jeanettelj.blogg.se/
Postat av: Jag

Tro mig jag VILL HEEEEM NUUUUU! :D Saknar dig så otroligt mycket pappa <3

2010-12-09 @ 10:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0