All alone

Och det menar jag inte på ett dåligt sätt! :)

Rosanna är ute med sina föräldrar och myser, och det unnar jag henne. Jag förstår att hon vill umgås med dom själv, och mig gör det inget att få sitta ensam ett tag. Jag tror hon mår väldigt gott av att få umgås med dom, precis som jag mådde väldigt bra när Marielle och Marcus var här. Det är bra att få en paus från varandra eftersom vi i stort sett umgås hela tiden. :) Sen är jag lite av en ensamvarg ibland, och behöver få vara själv ibland, så jag får ägna mig åt det JAG vill göra. :) Och sen jag kom hit har det blivit lite dåligt med just "ensam-tid". Vi har ju ett så litet rum, så vi sitter ju typ i knä på varandra så fort vi ska göra nåt. Men nu är det en Jeanette-dag! :) Dock hade det varit skönt om hon inte hade låst in hårddisken med alla filmer på, för de börjar bli ont om saker att göra nu! :P

Jag hade planer på att dra till marknaden idag och kolla på en jacka till mamma bara, men det känns inte så kul att gå dit själv. Men jag tror säkert att Rosannas mamma vill dit också, så då kan jag hänga på dom istället när dom går dit. :) Så idag blir det nog väldigt lugnt, plus att jag tänkte träna ikväll. :P Jag hade hoppats på att Marcus kunde vakna till så jag fick prata med honom, men han sover nog gott nu. :)

Ikväll hade det varit kul att äta på nån mysig restaurang, men tyvärr tror jag alla kina-kompisar har fullt upp som vanligt. :P Fast jag tro att det blir bra ändå! :D

Ibland måste man få ta det lugnt. ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

gulliga du :D bra att du gaft en bra dag!! saknar dig i massor pusss

2010-11-20 @ 18:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0