Helgen i bilder

Nu har jag varit duktig! Idag har jag nämligen lekt paparazzi och tagit bilder på karyotypningens ollika steg, så jag har en intressant Klinisk uppgifft att presentera när jag kommer hem. :)

Vi har även varit till en skräddare, så Rosanna beställde en kavaj+byxor för 400kr. Måste erkänna att jag också började fundera på om jag ska köpa mig en skräddarsydd kavaj när det inte kostade mer. :P MEn vifår se hur det blir med det! :)
Sen drog vi till marknaden där jag prutade tills försäljaren nästan låg på golvet i tårar, och talade om för en butiksägare och hans kompanjon att Dolce&Gabbana INTE stavas DolGe&Gabbana. Hahaha :D Jag tyckte det var roligt, men det gjorde antagligen inte dom. :P Sen har vi inte hunnit med så mycket mer. Som kompensation för min icke händelsefulla dag, får ni här istället bilder från helgen. :)




Shanghai museum







Kan jag säga att jag sett Terrakottaarmén nu? ;)

















Dom röda lapparna är skrivna böner, som man vill att Buddha ska uppfylla. Många ber t.ex. om hälsa, pengar eller att barnen sla få bättre betyg. :) Undrar hur många mamma och pappa satte där? ;)









Hoppas ni gillar bilderna. :)


Kommentarer
Postat av: Monlars

Jättekul med alla bilder Jeanette! :D Så roligt =) Nu är det inte länge kvar tills du kommer hem! Å jag har maaaassor att berätta! Och det är jag övertygad om att du oxå har. :) Hoppas att allt är i sin ordning. Stora kramar!

2010-11-23 @ 09:56:46
Postat av: Jag

Kul att du uppskattar det! :D Ja det förstår jag att du har, och jag håller på att DÖ av nyfikenhet över vad som händer med digdär hemma! :P Jag lusläser din bloggså fort jag kan, och jag tycker det var rätt attdu skippade skolan och fukuserar på det som känns bra istället. :) Ha det bäst vännen! Pussåkram

2010-11-24 @ 13:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0