Kändis!

Japp nu är jag äntligen känd! Folk har börjat inse min stora talang, och äntligen får jag det erkännande som jag förtjänar!

Min karriär må ha startat som många andra med ett gigantiskt genomslag på tidiga 90-talet, genom ett idol-liknande program (Värmlandsnyheterna), och där efter blev det några småspelningar här och där (Munkforsdagarna), men sen verkade som om mina 15 min i rampljuset var över.

Trodde ni ja! :D

Nu är min comeback äntligen ett faktum! :P

http://www.student.kau.se/aktuellt/artiklar/artikeldetalj.lasso?artID=8763

Läs och njut. ;)

Tillbaka till verkligehetn då. Dom senaste dagarna har det mest varit träning och jobb som fått dagarna att gå för min del. Men idag shoppade jagoch investerade i ett par vantar och en mössa (Det är kallt i Peking vettni!). ;) Sen har jag varit på massage och ansiktsbehandling. Sen åt jag sushi och njöt som bara den. När jag kände mig mätt nog så drog jag hem och duschade, sen har jag inte hunnit med så mycket mer. :P 

Hade planer på att packa en massa eftersom det kommer bli fullt upp imorgon. För er som missat det så har vi köpt biljetter så vi ska till Peking i 4 dagar och se kinesiska muren, himmelska fridens torg, förbjudna staden mm. Sen har vi även köpt biljetter till Xian så vi kan se terrakottaarmén nästa helg. Så nu blir det fullt uppför min del!:D Så jag ber så hemskt mycket om ursäkt om jag verkar frånvarande den närmsta veckan, för jag tar inte med nån dator till Peking. :P Men håll öron och ögon öppna och kolla av nyheterna lite då och då, så ni vet att jag lever. Skulle det vara två turister som kommit vilse i Peking kan jag garantera att det är jag och Rosanna. Och då får ni komma och hämta mig! :P 

Nej nu ska jag sova och tycka synd om min älskade Marcus som jobbar och sliter ute i kylan. Fast nu sitter han ju hemma och myser i soffan, så just NU är det inte så synd om honom. ;) (Älskar dig ändå snutten!)

Ha det bra, och tänk efter före! Och gör ni inte det, så tänk på att missförstå mig rätt. ;)

Saknar er!

Puss


Kommentarer
Postat av: Emelie

fan va cool du är, nu ska jag visa vilken kändis till vän jag har för alla :) hoppas att du får underbara dagar i Peking :) puss kram

2010-11-25 @ 21:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0