Mer om gårdagen

Idag har varit en skön dag, utan några som helst planer eller "måsten". Det var verkligen tur det om man tänker på att Rosanna bestämde sig för att se filmen "Paranormal Activity" igår på kvällen. :/ För er som inte hört talas om den filmen, kan jag informera om att den är utsedd till det här millenniets hittills läskigaste film. Den är från 2007, och handlar om ett par, Micah och Katie. Dom har flyttat till ett hus i San Diego, och en dag berättar Katie att hon varit förföljd av ett spöke sen hon var en liten flicka. Detta spöket finns nu i huset med dom. Micah är skeptisk och köper en kamera och sätter upp i sovrummet, för att bevisa för Katie att det inte finns nåt farligt där.

Och sen börjar det.

Jag såg inte filmen själv. Tror inte heller jag vågar se den med tanke på Rosannas reaktion! :D Det man får se är allt som kameran filmar, och det är filmat som en dokumentär. Tydligen lever filmen noekligen upp till sitt rykte, för Rosanna skrämde livet ur mig igår när hon skrek igår! Och det var ju inte bara EN gång hon skrek rakt ut heller. Jag försökte görna några japanska bildpuzzel, men det blev ett streck över ett av dom när hon gallskrek en av gånger, så det gick inte så bra. Tänk dig att ligga i frid och fröjd i mörkret på rummet och så helt plötsligt, ur det blå, gallskriker personen bredvid dig för att dom blivit skrämda. Att jag inte fick en hjärtinfarkt! Så igår tog det lång tid innan jag lyckades somna. :P

Annars igår då så köpte jag en ny parfym, nämligen Calvin Klein's Euphoria Spring Temptation.


Helst hade jag köpte parfymen jag hade innan, CLEAN Shower fresh, för den älskar jag. Tyvärr finns inte den här bara, men den nya luktar gott den med. :)

Nej, nu ska jag ut och få mig mat! :) Och köpa en ny Mp3! Jag hoppas verkligen jag hittar min iPod Shuffle nu.

Ha det bra folket! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0