Shanghai museum och mer :)

Jag önskar verkligen att jag hade mer energi nu, så jag kunde berätta om allt roligt vi har gjort idag, och visa alla bilder jag tagit. Men tyvärr kära läsare, så går det inte. :P

Jag har sprungit runt konstant hela dagen, och sett och upplevt mycket. Så jag lovar att berätta om allt imorgon. Jag vill bara säga att det var otroligt skoj att umgås med Rosannas föräldrar idag. Både var jättetrevliga och jag har skrattat mycket. Jag har även fått prata med alla i min familj, förutom Marcus som verkar vara spårlöst försvunnen idag(?). (Bakfull kanske?)  ;)

För mig var det var speciellt roligt att få prata med pappa, för det var alldeles för länge sen sist. <3 Men nu är jag nöjd igen för nu vet jag att han mår bra. :)

Hoppas verkligen att ni mår bra där hemma, och att ni uppskattar allt som finns runt omkring er i den mån det är möjligt. Njut av varje sekund ni har med era närmaste, och se er omkring i hemmet och tänk på hur otroligt bra ni har det egentligen, så ni inte glömmer bort det. För vem vet vad som händer i framtiden? :)

Imorgon kanske ni sitter ensam på ett litet kallt rum på en helt annan kontinent utan varken drickbart vatten, dusch, TV eller soffa. :D Men jag ska inte klaga. :) För även om det känns tufft ibland, så skulle jag aldrig byta bort den här upplevelsen, för det här är egentligen nåt helt enormt. :)

Puss å Kram på er alla därhemma!

P.S Grattis Emelie för att du klarade tentan! Du är så duktig gumman. :) Och eftersom jag vet att du är det, så visste jag redan att du skulle göra det. <3 ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

söta gulliga rara du :) saknar dig i mängder! pusss

2010-11-22 @ 13:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0