Shanghai zoo

Halloj!

Idag har vi gått hela dagen, och jag har äntligen köpt ett par skor. :) Marcus har köpt en ny jacka, som var superfin.

Shanghai Zoo var riktigt kul att se, och jag hade gärnat stannat längre eller för den delen tagit med alla djur hem. Men mitt sällskap fick nog efter några timmars promenad, så jag fick väl lov att följa med. :P Jag har tagit massa kort, men har ingen kamerasladd för den ligger på studentrummet. (jag har ju uppgraderat mig själv till hotell denna veckan) :D

Men bilder kommer i massor! :D

Sandra: Det var inga bekymmer för mig att komma ut från zoo, för jag smög bakom Marcus, så ingen såg mig smita. ;) Hahaha Skitkul att ni köpt hus tycker jag! Längtar till jag får se det. :) Hälsa alla från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0