Skuttar av lycka

Idag har jag varit på jättebra humör, trots att jag inte sov en blund inattt. Nån som kan gissa varför? :P 

Marielle och Marcus kommer ju imorgon! :D

Så idag har jag skuttat hela dagen och dansat och sjungit (till alla andras förtret) och varit allmänt superlycklig! :D Idag har varit en jättebra dag. Och vi fick ju faktiskt 2,5 timmes lunch, för att sedan gå hem 30 min tidigare, vilket också hjälper. :) Sen var det jätteroligt att Rosanna (självmant vill jag påpeka) blev av med hennes sushi-oskuld idag! :D Det gjorde mig så stolt över henne, och jag tror hon gillade det lite ändå. ;)



Efter jobbet tog Wesley med oss till en restaurang och bjöd oss på mat, för att säga tack för tiden på klinisk kemi. Han har varit supergullig mot oss och lärt oss massor av saker, så vi kommer verkligen att sakna att jobba med honom. Det roliga är att det är ömsesidigt också. :) Han tyckte det var skitkul att jobba med oss. :) Som tur är kommer vi fortsätta umgås iaf. :)

Annars så tränade jag i fredags, och det var skitkul. Sen på lördagen shoppade vi, så jag köpte, tro det eller ej, lite kläder. :D Och igår hade vi en mysdag med fotbad, manikyr mm hemma. :) Kände att jag behövde få ta det lugnt. Men på kvällen hände något så fruktansvärt äckligt...

Jag gick till duschen, trots att Rosanna varnade mig att vattnet var kallt. Det var ganska så lite folk där, men jag tänkte inte mer på det. Tjejerna har ju gemensamt duschrum, så man byter om i ett omklädningsrum, går in i ett bås och duschar sen. Pojkarna har duscharna längre bort. Men duscharna är inte alltid så bra, och sprutar oftast åt alla håll utom på den som vill duscha. Men jag visste att dom längst in brukar vara bättre så jag smög dit. Jag hittade ett stort bås som var ledigt, så jag klev in där. Men när jag kom in och satte på vattnet, kände jag nån konstig lukt.

Det luktade riktigt illa.

Först tänkte jag att det kanske var vattnet? Så jag luktade lite diskret, men det luktade inget speciellt. Så då blev jag jätteförvirrad och började fundera på om det var JAG som luktade så? Nej, det var inte jag som luktade heller (som tur är!). Då kollade jag nere i ena hörnet på golvet, och då såg jag det... 

Någon hade BAJSAT en JÄTTESTOR hög rakt på golvet!!!! :O 

Jag SPRANG ut därifrån och fick hålla mig från att spy bra länge efter den incidenten! Ursäkta mig, men vem F-N gör så?!! Det är inte okej någonstans. 

Tjejerrna här är så fruktansvärt äckliga när det gäller sånt där! Dom bryr sig inte alls hur dom lämnar toaletter, duschar eller nåt. För det är inte dom som behöver ta reda på det... Jag skulle ALDRIG i mitt liv göra så! Stackars den männinska som får ta reda på det! Jag skulle inte gör det för alla pengar i hela världen. Det räcker med att ta reda på efter min katt, dom få gånger jag är hemma och behöver göra det.
Nej usch och fy... :/ 

Nu vet ni det, så vi kan återgå till något roligare. :) Här är lite bilder från Expon:

Statyer lånade från Egyptiska museet i Kairo







USA paviljong



Inne i Peru




Canadas paviljong





Karibien Joint paviljong





Italien


'
Persues med Medusas ormbeklädda huvud i sin hand. :D





Taiwan hade en ganska så frän paviljong




Sen kom det en lång parad, som var ganska så rolig:





Stilla havet





Krokodilerna är fakitskt bänkar som man kunde sitta på. :)

Jag har massor av andra bilder, och kanske kommer dom senare, men nu fick ni se lite iaf. :)
Som avslutning tänkte jag att ni skulle få se mina nya skor! :D
Äkta Ugg's kommer hålla mig varm i vinter. :)





Nu vill jag lägga mig och SOOOVA! :D Inte för att jag är trött, men för att morgondagen kan inte komma snabbt nog. <3 Imorgon får jag äntligen krama om min älskade Marcus igen! :D



Du är för fin för att vara sann <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Bra att du köpt dig varma skor!! Men behöver du inte ha några skor nu?? Ser nog ganska dumt ut med kortbyxor o ullstövlar..... dina skor är ju helt paj!! Slit inte ihjäl dig nu för att du ska va en så bra värdinna som möjligt.Älskar dig <3 <3 Puss puss

2010-11-01 @ 20:14:47
URL: http://jeanettelj.blogg.se/
Postat av: Sandra Andersson

Åh älskade vän!! Förstår om du får men för livet av den vidriga incidenten!!!!!

Så himla snygga skor du köpt!!! Skulle gärna komma o shoppa nån dag med dig men du vet, kanske en gnutta långt o åka!! Saknar dig enormt mycke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Här hemma har det hänt lite också =) Vi ska köpa hus i Bäckalund :) Billigt va de så det var helt klart värt det! Hoppas du får en underbar tid nu när Marielle o Marcus kommer ner o hälsar på!!!!

2010-11-02 @ 09:16:50
Postat av: emelie

NEEEEEEEEEEEJ men guuuuuuuud, va snygga skor!!! sådana där vill jag också ha! riktigt snygga uggs gullet :D hoppas att du får de underbart nu när dina två älsklingar kommer ner :D puss

2010-11-02 @ 09:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0