Bara för att

Måste ju lägga ut en bild från Rosannas födelsedag! :D Jag snodde bilden från Rosannas blogg (Hoppas det är okej?) :P



Bilden är inte tagen med min kamera, så kvalitén var kanske inte den bästa, men men. :)

Dom två killarna till vänster är Mikey och Francis som ska gifta sig med Marielle.
Sen är det Emma och Joe, som härmar älgar. :P
Längst fram är det Rosanna Julie (som kommer till Sverige i januari) och till sist jag. :P

Wesley tog bilden så han kunde tyvärr inte vara med. :(

Kommentarer
Postat av: mamma

NJAAA...!!! Vet inte om jag går med på detta giftemål....dom såg ju inte ut som nån jag tänkt mig som måg inte... :P

2010-10-25 @ 21:51:14
URL: http://jeanettelj.blogg.se/
Postat av: Jag

Hahahahaha Vaddå da? :D Ser dom inte mysiga ut? :P Har du nåt att jobba med uppe på styrkan. ;) Kan du inte föreställa dig dessa två på älgjakt med pappa? ;) Hehehe Fast så länge som Marcus duger som måg så är jag nöjd. ;)

2010-10-26 @ 13:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0