Hostar

Idag blev det ingen praktik för mig, för precis som jag misstänkte var det dum att dra iväg på massagen igår. Idag när jag vaknade mådde jag mycket sämre, så jag fick kort och gott vara hemma och ta det lugnt. Så idag har jag mest bara sovit och försökt lösa ett japanskt bildpuzzel. Men med tanke på att varken kropp eller huvud är med till 100% just nu så har det väl gått sådär. :P

Jaja, det är lätt att vara efterklok. :)

Hoppas bara jag är bättre tills imorgon, för då är vi bjudna med hem till Penny på mat, så det vill jag inte missa. Och på lördag är det ju födelsedagskalas, så det får jag ABSOLUT inte missa! :)

Fast det värsta är att jag inte kan träna! :( Men imorgon mår jag bättre. Fast mamma lovade att hon skulle personligen komma hit och hämta mig om jag blev sjuk, så det kanske är bäst att jag börjar packa? :P Undrar om hon vill ha mat när hon kommer? Hmm, bäst att ringa och fråga henne. ;)





Kommentarer
Postat av: Sandra Andersson

Hoppas du blir frisk snart!!

Eftersom jag har minne som en guldfisk så kom jag självfallet inte ihåg att kolla in din blogg utan jag har suttit som ett fån och undrat varför du inte varit inne på fb :P Nu när jag läst igenom dina inlägg så förstår jag varför!! Ni verkar ha det trevligt och det var roligt att se hur ni bor samt hur shanghai ser ut :) Jag tycker ju att du bör hålla dig ifrån de där medelålders männen så nu tycker jag det e tur att Marcus kommer och håller lite koll på dig :P skojja ;) Hoppas du har det bra nu gumman o jag hoppas tiden rinner iväg så du kommer hem nån gång!!! Milo hälsar med ett glädjetjut o Theoodre försöker mest komma underfund med va shanghai är för konstigt namn ;) Puss & Kram från oss!!!!

2010-10-21 @ 15:25:36
Postat av: PAPPA

tänker på dig puss! pappa

2010-10-21 @ 19:27:21
Postat av: annelie hjerpe

KRYA PÅ DEJ NU JEANETTE,

2010-10-22 @ 16:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0