Höstfräsch

Då har bloggen äntligen fått ett nytt utseende, och jag lyckades faktiskt fixa det själv! :D (Okej då,jag använde mig av en färdig mall som man kunde labba ner men sen har jag fixat en massa själv!) Eftersom jag var på manikyr förra veckan och fick naglarna fixade för första gången, (EVER!!!) plus att jag ska fortsätta tröstpyssla om mig själv imorgon genom att gå iväg på massage, tänkte jag att även bloggen skulle få se lite snyggare ut nu inför hösten. :)

Hoppas ni gillar resultatet iaf. :)

Här kommer en bild på min manikyr som lyckades sitta kvar i, hör och häpna, 2 dagar knappt! ;) Jag är lite för klantig och skitig av mig för att kunne se tillfixad ut nån längre stund, i alla fall när det gäller naglarna. :P



Men jag är som jag är när jag inte blev som jag skulle. :) Och tur är väl de! ;)

Hoppas alla har det bra där hemma

Och ett stort GRATTIS till min kära mormor som fyller år idag! :) Inte att förglömma.

Nattinatt!


Kommentarer
Postat av: pappa

saknar dig. pappa

2010-10-12 @ 21:32:40
URL: http://jeanettelj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0