Kallt!!

Usch fy vad det är kallt här! Måste verkligen köpa en jacka snart. :P Låg och skakade när jag skulle sova igår för det var så sjukt kallt här. :/ Så vi satte på luftvärmepumpen, men den drar bara kallt. Och trots att vi har den inställd på 27C så är det typ 16 C inne på vårt lilla rum. Städerskan tycker det är alldeles för roligt att öppna våra fönster också, vilket inte hjälper direkt. :P Ge mig VÄRME nån!!!

Är det förresten nån som har tips på en bra och inte allt för dyr jacka?

Idag har varit som alla andra dar. Men efter jobbet så gick jag iväg och tränade BodyCombat, och det var riktigt skoj! :D Fick springa runt i salen och göra massa höga knän osv, och det var jobbigt, för jag kan ju inte vara sämre än nån annan. :P Men det känns riktigt skönt nu! :)

Jag önskar att jag orkde skriva mer, men det går inte. :D

Snart är det helg! :)



Förlåt älskade syster för att ja missade vår Skype-dejt, men jag läste fel!

Jag trodde det var 16.30 din tid! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0