Lite bilder :)



Vaniljmousse med en mangosmoothi till är aldrig fel :D




Ett bageri i närheten av vårt studenthem




Gårdagen brunch



En trött Jeanette :P



Bild från badrummet



Handfatet



Rosannas säng + skrivbord



Kylskåpet + mikron (Vilket vi är dom enda i hela huset som har) :D



Min säng + skrivbordet



Dekorationer vi köpte på IKEA för att göra rummet mysigare :)



Bild tagen från hallen



En av många broar över den 5-filiga vägen



Jag tänkte takort på den fina dekorationen dom gjort i mitten av vägen, men fick kort på den här fina bilen istället. :P



Bild från sjukhuset



Rosanna vid flygplatsen i Peking. Den blå gubben bredvid henne är maskoten för 2010 års World Expo som iår hålls i Shanghai. :) Mottot för årets utställning är typ "Better world, better life".

Eftersom internet här är jättedåligt och min mobil är inne på lagning, så blir det tyvärr inga fler bilder denna gång, men hoppas ni gillar bilderna ändå. :)

Nu blir det Shopping! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0