Massage :)

Idag har jag varit iväg på massage! Det var väldigt skönt, även om det var en ganska så djup massage. :) Jag lovade Marcus innan jag skulle iväg att det inte skulle bli nån "Happy Ending"-massage, fast massören nöp mig lite i rumpan och sa att jag var vacker, så jag vet inte om jag brutit det löftet eller inte nu. :S (Dock så var det en kvinnlig späd massör, så jag antar att det är okej...) :D

Skämt åsido, så har det varit en bra dag! Jag hittade Marielles blivande man på labbet (Francis). Så honom tänker jag kidnappa med hem till Sverige i december. :) Frågan är bara hur? :P Jag funderade på att köpa en häst och träna den att hitta till Sverige och sen binda fast honom på den. Men träningen kommer nog ta lite tid, så jag kanske får komma på nåt annat. :S
Först och främst måste jag lära honom att dricka som en man (Francis alltså och inte hästen!).

Igår slog jag nog rekord när det gäller att köpa billig maten själv. :P Jag köpte en matlåda med: räkomelett, ris, kokta grönsaker, panerad kyckling och nåt annat gojs + en flaska vatten för totalt 1 kr. :D Sug på den ni! Dock var maten inte prisvärd om jag säger så. :P Fick typ tvinga i mig så jag skulle få lite energi. Men det var billigt! :D

Igår kände jag mig väldigt sliten, och det enda som höll mitt humör uppe var att jag visste att jag skulle få prata med mamma och pappa på kvällen. Så trots att John Blund stod och bankade på dörren vid 20 tvingade jag mig själv att vara vaken till minst 22 när mamma skulle vara hemma från jobbet. Så vid 22 satt jag (lyckligare än ett barn på julafton!) med Skypen uppe, beredd som få. Men ingen loggade in. Jag väntade... Och väntade... Men inget hände. Tillslut blev jag lite fundersam så jag satte i mitt vanliga telefonkort i mobilen och ringde mamma. Då hade hon precis åkt från jobbet och hade totalt glömt bort vår dejt. Gissa om hon hade dåligt samvete! Jag blev i alla fall jätteledsen och besviken, även om jag visste att det inte vara mammas fel, så jag var inte arg på henne, bara ledsen på att jag inte fick prata med dom. :P

På tal om familjen, så frågade dom på labbet hur min familj var, eftersom dom tycker att jag är så glad jämt! :D Och när jag då berättade att alla i min familj är minst lika glada så trodde dom mig inte! :P Men jag tror att vi generellt sett är en väldigt glad familj. Och när mantänker på att Marielle är 1000 gånger bubbligare än mig, så kommer dom väl få en chock när dom träffar henne, och marcus är ju också en väldigt glad och mysig människa, så vi kommer göra grymt bra reklam för Sverige tror jag! :D

Och pappa: Jag saknar dig också!!! <3<3<3<3<3



Lycka till i skogen pappa! Jag håller tummarna för dig. :) Och bara så du vet berättar jag för alla vilken cool och fin karlakarl jag har till pappa. (Och dom tycker också att du ser utsom Bruce Willis!) ;)

Älskar verkligen min familj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0