Regn

Tänkte lägga ut lite bilder sen, men just nu vill den inte ladda upp några bilder,så vi får väl se hur det blir med det. :P

Idag regnar det, för tydligen är vi inne i en regnperiod. :/ Men jag och Rosanna drog ut och åt brunch förut ändå. :) Det är ju allt annat än kallt här så det är nästan lite skönt om det regnar lite.

Köpte förresten en ny träningsväska igår! :D 400 SEK, så den var lite dyr, men det finns så sjukt dåligt med sportaffärer här, så jag orkade inte bry mig. :P Men vi hittade en skitstor galleria som låg lite gömd sådär, så vi gick runt en massa igår och kikade i affärer. Men det blev bara en väska för min del. :) 

Det var förresten lite sjukt när vi var ute och gick på stan igår, för vi stannade till på Starbucks och åt frukost och gick sedan vidare mot affärerna (Rosannas mobil fungerade ju inte och jag hade tappat min mobil i golvet så vi skulle lämna in dom på reparation) och när vi gick upp för en trappa stod det en man med värsta systemkamera där. Han såg helt avslappnad ut först, men när han fick se oss hoppade han till, slängde upp kameran och tog kort på oss! :P Sen la han bort kameran igen med ett förnöjt leende på läpparna.

Jag tappade hakan helt! :O Och när han såg min chockade reaktion log han mot mig och nickade som för att säga tack... Gör man verkligen så?! Visst, dom flesta tycker att vi ser ut som dockor, och på så vis så vet jag ju att det är menat som en komplimang, men ändå! :P Det hör ju inte till det vanliga att nån tar kort på nån sådär bara på stan. Eller? :S Oh, well. Dom kommer väl bli helt galna sen när syrran kommer hit. :P
 
Jag tänkte förresten träna idag,  men det verkar inte som om jag hinner det, för gymmet stänger tidigt idag. :( Och då tycker jag att det är mer värt att få prata med Marcus på Skype. :) På tal om träning förresten, så tränar man inte i träningskläder här, utan många tränar i vanliga byxor (T.ex jeans) och skortor! :O Det ser verkligen ut som om dom kommer DIREKT från jobbet och går in i gymmet! :S Men inte jag inte! :D Jag kör med mina tränigskläder som vanligt. Sen är det väldigt få som tränar, och om det mot förmodan skulle vara nån tjej där så är dom på löpbanden. Tjejerna här vill liksom bara se så små och smala utsom möjligt, så dom flesta i samma ålder som mig ser ut som om dom är 10 år och klär sig därefter. Hahaha! Sen skrattar  dom flesta som teckande figurer! Det låter skitkul! :D

Nu ska vi se om Marcus vaknat till än. ;) 


"If perfect is what you're looking for then just stay the same" 


Kommentarer
Postat av: Syster-Yster

bara så du vet, så har ja gjort reklam för din blogg på fejjan :) Jag älskar dig så himla mycket, och jag tycker att du är coolast i världen!! Let's hope to get Shanghaiad!!! :P

<3<3<3

2010-10-03 @ 13:58:47
Postat av: Malin Haffling

Hej min älskade Nettan!! Hoppas det är helt underbart med dej och att du har det kanon. Vilket fantastiskt äventyr du är ute på! Själv ska jag och min älskade sambo dit fyra dar i mars så då kanske man kan få lite tips på saker att se och göra!? Älskar dej! Kramar Malin

2010-10-08 @ 13:29:20
Postat av: Jag

Hejsan Malin! :D Ja det är bra här, men det är många intryck och ibland blir det lite ensamt, trots det faktum att vi är vi en av världens största städer! :P Hoppas allt är fint med er också. Gud, vad roligt för er! Jag ska absolut fråga och klura lite så ni kn få lite bra tips. Vad är ni ute efter för typ av upplevelser? :) Älskar dig med! Kram Nettan

2010-10-08 @ 18:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0