Sjuk

Idag är jag död. Eller egentligen ska jag inte klaga, för jag mår inte sådär superdåligt, men jag har lite ont i hasen, är tätt i hela huvudet och orkar inte andas som vanligt. Det märks att kroppen inte hänger med alls och jag vill bara ligga hemma och sova. Men icke! Här ska det inte vilas nåt. :P

Idag kom vi till jobbet 07.30 så vi skulle se när dom kalibrerade, körde kontroller osv. Det var verkligen den bästa dagen hittills på praktiken för idag fick vi lära oss en massa saker, och göra riktiga saker och inte bara skriva på rör! :D Och vi fick jobba SJÄLVA! :D Jag var supernöjd i alla fall, och det verkade cheferna vara också, för vi fick gå hem lite tidigare, och så sa dom att eftersom vi jobbat på så bra idag, så kunde vi komma in lite senare imorgon. Vilket tid det innebar fick vi bestämma själva, bara vi kom innan lunch. :D

Efter jobbet gjorde jag nåt dumt, men väldigt skönt. Jag gick iväg på ansiktsbehandling och massage. :P eftersom jag känner mig halvt överkörd, vet jag att det var dumt, men jag kunde inte låta bli. :) Trots att ingen där pratar engelska gick det bra, för jag målade en massa bilder och försökte förklara, och tydligen gick nåt fram för dom gav mig specialpris. Så för 900 kr så får jag:

*7 Ryggmassager
*1 Decolletagemassage
*1 Ansiktsbehandling.

Och det är en riktigt fin SPAsalong. :) Så jag har sett till att Marielle kan komma dit och få en ryggmassage, för det tror jag kommer göra henne gott. :) Jag har även kollat upp lite platser dit vi ska när Marielle och Marcus kommer hit. :) Så nu tänkte jag lägga mig och tycka lite synd om mig själv (Man får göra det ibland). :)
Rosanna klippt sig förresten idag och permanentade sig, och det blev kanonsnyggt! Fast bilden av Rosanna inne på salongen där hon satt omringad av 10 asiater som hängde över henne, med skräckblandad förvåning skrivet över hela hennes ansikte och papiljotter i halva håret kommer att roa mig länge framöver... :D

"Vajj juuu så häppi?"

Varför skulle jag inte vara det? ;)



"We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars." - Oscar Wilde


Kommentarer
Postat av: annelie hjerpe

hej jeanette! hoppas du blir bättre, vad härligt att gå på spabehandligar det är det bästa jag vet speciellt ryggmassag nu ska du njuta ordentligt.miranda och jag har varit till vetrinären idag klippte klorna och en undersökning, det gick bra och så köpte jag ett nytt foder åt henne.nu ska jag ta mej lite mat och kolla lite på tv.ha det nu så kul på kalaset på lördag och att det ordnar sej med tårtan..... kramar annelie

2010-10-20 @ 18:54:28
Postat av: PAPPA

kry på dig gumman. Älskar dig!

2010-10-20 @ 20:38:58
Postat av: emelie

krya på dig gulle gumman! va fin du var i håret då :D

nu sitter jag och pluggar hemtenta.. de är så man vill spy på det.. miss U pusss

2010-10-21 @ 14:10:41
Postat av: Jag

Vad bra att undersökningen gick bra Annelie! :) Ja, ryggmassage är helt underbart! :)



Pappa: Jag älskar dig med. :)



Emelie: Tack gumman, men det är en gammal bild. :) Hoppas tentan går bra då! Fast det gör den säkert. :) Saknar dig med!



Puss på er!

2010-10-21 @ 14:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0