En bra start

Jag tänkte börja min bloggkarriär med ett låååångt inlägg för att på något sätt komma igång, samt uppdatera alla som kanske inte hängt med i svängarna om vad som händer i det närmaste i mitt liv. Dock har min dator bestämt sig för att vi är ovänner, så när jag försökte publicera inlägget så hängde den sig! :/ Suck...
Men men! Det är ingen idé att gråta över spilld mjölk. Det enda man kan göra är att bryta ihop och komma igen, så det är det jag gör nu. :D
Hoppas ni andra haft en bra kväll, för själv har jag fullt upp med allt känns det som. ;) Och som grädde på moset så saknar jag redan Marcus så jag håller på att bli stollig!
Nu ska jag sova för imorgon är det dags för praktik i Hagfors. :)
Nattinatt på er! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0