Finbesök

Godkväll! :D

Idag har varit en lugn dag, vilket var tur, för jag har varit så trött! :P Har mest glidit runt på labbet och kikat så gott det går och kört några analyser. Chefen kom på besök idag också, för dom funderar på att ta in ny personal i Hagfors. Kan dom inte bara vänta ett år och ge mig ett jobb istället för att ta in outbildad personal? :D Fast jag tror inte jag pallar att pendla nån längre tidsperiod dock. :/ Varför vill ingen betala mig för att ligga hemma och mysa? :S :P

Anyways. :) Idag när jag gick hem hade jag lite tråkigt när jag gick där själv. Och vad gör man när man har mycket tid över och känner sig lite halvbitter? Who you gonna call? Ghostbuster? Hell NO!..... Marielle såklart!!! :D Marielle har en talang att alltid få mig att skratta och det älskar jag henne för. Så jag pratade med henne en bra stund, och sen när jag var hemma så fick jag finbesök först av mormor och sen av min söta vän Emelie. :) Blev jätteglad när Emelie ville komma hit, för jag har sett henne på tok för lite den senaste tiden. :( Men nu fick jag se henne och det var skönt att höra att hon mådde bra och att allt flöt på bra. :)

En annan sak som satte guldkant på min bisarra tillvaro var att mamma hade gjort pannkakor åt mig när jag kom hem! <3 Jag ÄLSKAR mammas pannkakor! Så jag åt 2 st och tog med ett par så jag har till matlådan på jobbet imorgon.

På tal om korv, så har Marcus och jag har ju bestämt oss för att köpa en ny säng. Min är ju bara 120 cm bred så det blir lite för trångt när Marcus bestämmer sig för att ligga på rygg, så nu ska vi ha en större. :) Fast när vi pratade med Robert (Marcus bror) så berättade han att vi inte skulle hinna få nån innan jag åker. :( Så för att göra det rättvist så ska vi vänta och köpa en när jag kommer hem istället så vi kan premiärsova i den tillsammans. :P

Nej nu ska jag hoppa in i duschen! Jag längtar verkligen tills imorgon, för då är det sista dagen på VFUn plus att Marielle kommer hem från Sthlm så vi ska ha myskväll med sushi och så ska hon sova över hos mig. :D Det kommer bli så sjukt skoj!

Sov sött alla och dröm massa konstiga drömmar! (Det blir roligast så!) ;)


Kommentarer
Postat av: Syster-Yster

Ta-da-de-da-dang-dam, de-de-de-de-du-dö!! (marielle da busters ledmotiv) :D

2010-09-22 @ 08:30:19
Postat av: annelie hjerpe

hej lilla gumman, hur mår du? jag tänker på dej varje dag, vilka fina bilder du har lagt in på bloggen. ha det nu så bra kramar annelie och miranda

2010-10-13 @ 18:40:35
Postat av: Jag

Hejsan kära faster! :D Vad kul att du skriver! Det är bra med mig, men jag har väldig hemlängtan, och är lite trött på kineser som ska tränga sig före överallt. :P Själv då? :) Tänker på er också väldigt mycket, och jag blev jätteglad när farmor ringde till mig härisist. Hoppas ni har det underbart där hemma och att vi syns till jul. :) Massa kramar!

2010-10-14 @ 12:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0