Shanghai

Jag lever bra så ni vet! :)

Vi har det skitbra här, fast det är väldigt många nya intryck och mycket att tänka på. Maten är superbillig, vilket jag kommer skriva mer om, och det är varmt hea dagarna. Inte helt oväntat så är det folk ÖVERALLT OAVSETT VART MAN ÄN GÅR eller hur mycket klockan är för den delen. :P

Människorna är jättetrevliga men dom har väldigt svårt för engelska ibland. Men dom gör så gott dom kan. :D Sjukhuset är skitstort, och labbet är bra, fast vi får inte göra så mycket än. Jag saknar min underbara kille Marcus otroligt mycket, och även min familj och mina söta vänner. :(
Grattis får jag väl säga till världens goaste Emelie som fyllde år igår och till världens bästa farmor som fyller idag! Ni ska veta att jag tänker på er. :)

Jag har så mycket som jag vill berätta, men jag tror att jag gör det imorgon istället, för vi har inte fått internet på vårt rum än, så vi sitter i en annan tjejs rum just nu och lånar hennes internet, plus att jag är väldigt trött efter mitt gympass. :P

Skriv gärna kommentarer om det är nåt ni vill att jag ska skriva om eller nåt ni undrar över,så ska jag försöka bli bättre på att blogga och lägga ut en massa bilder nu när jag äntligen har tillgång till internet. ;)

Ta hand om er, och tack till alla som skrivit till mig på Facebook! <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

hej hjärtat!! tack så mycket för gratulationen :D ser att du har det bra och det glädjer mig till tusen!! var på dop för Ronja igår och skolan går bra så allt flyter på för mig här hemma förutom att jag saknar min underbara Jeanette :) va roligt de är att du skriver mycket tycker jag, plus de senaste bilderna!! p.s jeans att träna i känns lite väl tight :D pussar

2010-10-03 @ 18:22:32
URL: http://stafen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0