Sista dagen

Imorgon är det dags. :P kl 08.00 kommer mamma och pappa och hämtar mig och Rosanna. Det innebär att den här dagen har varit fullproppad för min del. Jag har tvättat, plocka ihop, packat lite, klippt mig, handlat dom sista sakerna för resan, träffat Rosanna och Camilla, men framför allt: Träffat Marcus! :D Han kom hem idag så vi kan ha en sista mysdag innan jag åker. :D Så ikväll ska vi ut och äta middag tillsammans. <3

För övrigt så har jag släppt av min söta syster vid bussen idag. :( Känns så overkligt att jag inte får se henne på 6 veckor och när vi väl träffas så är det i Shanghai!!!! :/ Men det har varit superskoj att ha henne här, och det är nog tack vare henne som jag sov så gott inatt. :) Så tack systeryster för en jättebra kväll, och förlåt för att jag var så trött. :P

Jag pratade med Anna igår också! Var alldeles för länge sen vi hördes av. :/ Men nu är det bara en vecka kvar till bebisen ska komma och jag håller alla tummar jag kan för henne att allt flyter på bra. :)

Som dom flesta kanske vet är jag ganska så nervös inför flygresan, så igår när farmor släppte av Marielle kändes det verkligen bra när hon sa: "Klart jag ville komma! Det är ju kanske sista gången jag får se dig." :S

Får man verkligen säga så till nån som redan är nervös?! :P Oh, well. Marcus mamma ringde också igår en snabb sväng för att önska mig en bra resa. :) Hon förstod hur fullt upp det skulle vara idag för mig, så hon passade på igår. Hon är snäll hon! :)

Nej, nu måste jag fortsätta dola.

Ha det bra folket!! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

ha en underbar resa min underbara jeanette :D simma lugnt och njuuuut!! pusss

2010-09-23 @ 22:39:17
Postat av: Syster-Yster

Nu kan man ju börja undra om mamma och pappa kanske är syskon trots allt. Farmors kommentar var ju alldeles för klockren a la mamma liksom!:p

Nee nu ska ja inte va sån. Vilken tönt ja e som sitter å skriver kommentarer till varje inlägg du gjort, men ja har ju missat att läsa bloggen hittills så nu kör ja en rajd på allt!:) Dessutom har ja sjukt tråkigt på jobbet....:P

Älskar dig å saknar dig massor, och ja tyckte att vårt syskonmys va riktigt najs:) Fast de där människorna på stadsbussen tittade lite lätt konstigt på mig när vi vinkade av varann, å ja stod å mimade och gjorde massa orimligt kroppsspråk :P

Den bjuder vi på!!:) :-* <3<3<3

2010-10-04 @ 08:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0