Trött som få

Japp, då har jag gjort en till dag på praktiken och det är faktiskt riktigt skoj när man får göra saker själv. :) Sen är det ju alltid roligt att få en inblick i vad det är man utbildar sig till egentligen! :D På ett sätt tycker jag att man borde få gå ut på praktik tidigare, just för att se om det här yrket verkligen passar en som person. Men då är det ju det faktum att det krävs enormt mycket grundkunskap för att få ut nåt från praktiken, och den grunden har man inte fått innan man läst dom kurser vi har gjort i det här skedet. :/ Jaja, så är det iaf.

Inatt hade jag lite svårt att sova, något jag brukar ha på söndag kväll eftersom Marcus inte ligger och snosar mig i nacken. :P Det är sjukt, men jag saknar honom så otroligt mycket när han är borta! :( Direkt han kliver ut genom dörren och åker så blir det så tomt. Måste vara för att han pratar så mycket, så jag är inte van att det blir tyst. ;) Hahaha!

I alla fall så såg jag på valvakan igår, och även om jag håller med om att det råder demokrati i Sverige och att alla får rösta som dom vill, känns det som om folk inte riktigt vet vad det är dom röstar på när dom röstar på Sverigedemokraterna. :S Jag tycker absolut att Sverige ska hjälpa folk i nöd, i den mån det går, oavsett om det är svenskar eller invandrare. Förutsatt att dom är här för att skaffa sig ett bättre liv och inte leva på socialbidrag eller utnyttja det svenska skyddsnätet. Eller för den delen begå brott. Så tycker jag.

Nu tänker jag göra lite kvällsmat, sätta mig i soffan och bara vänta tills jag får gå och lägga mig. Som tur är kan jag se på Biggest loser undertiden jag väntar. ;)

Hoppas alla haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0