Äntligen! <3

Hahaha Förlåt Rosanna att jag inte hade något bra skvaller till dig! ;) Jag lovar att försöka hitta nåt kul nästa gång. :) 
'
Jag hade skrivit ett långt, gnälligt inlägg nyss, men så insåg jag något. Jag orkar inte bry mig. Jag har alldeles för många underbara personer i min omgivning så jag tänker inte låta andras dumheter påverka mig så. Det handlar ju inte ens om mig egentligen ändå! Jag vet vilka som står mig nära och vilka jag kan lita på. Och har jag problem med någon så är det bättre att jag tar den diskussionen "ansikte-mot-ansikte", för jag tycker det är så fegt att skriva skit om andra på en blogg.
'
Vissa som jag irriterar mig på kanske har en dålig dag? Eller så kan det vara något annat som skaver på dom. Oavsett så tänker jag inte bry mig om att gå runt och vara bitter, utan jag hoppas att det bara blir bättre. Imorgon är en ny dag. En ny chans med nya möjligheter.
'
Istället tänker jag bara säga det här: ÄNTLIGEN är min älskling hemma, och jag är så lycklig så jag kan inte ens sätta ord på det.
'
Jag älskar dig Marcus!
'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0