Askungen

Hänger ni med? :) Hur skulle ni egentligen kunna göra det när jag inte skriver nåt? Såhär ligger det till:
'
I Torsdags fick jag skjuts hem till Munkfors till mamma och pappa av deras granne, Berra. När jag kom hem var jag helt slut, men gjorde iordning tacos så vi åt alla 3 tillsammans. Mycket hög mysfaktor!
'
Dagen efter (fredag) busade jag lite med grannhundarna och farmor hälsade på. Hon hade med sig en massa presenter till mig eftersom jag aldrig fick nåt på min födelsedag. :) Hon hade också med sig sina hundar, så dom busade allihopa, men Urax (farmors hund) kanade och hans knä åkte ur led så han fick jätteont! :(
'
Stackare!
'
Men det gick bra sen och han mår bättre nu. På kvällen åkte föräldrarna till Umeå, och Emelie kom och hälsade på mig. Hon sov över efter att vi hade lagat supergod mat, och på lördagen åkte vi till Råda och jag kollade när hon och fotbollslaget spelade internmatch. Det var riktigt kul, och jag fick träffa några gamla godingar. ;)
'
Efter matchen köpte vi mat och kollade på hockey. :) Emelie stannade en natt till och dagen efter var det också väldigt lugnt. :) Mormor hämtade mig efter att Emelie åkt hem, och vi drog upp till mina kära kusiner och kollade på kattungarna.
'
DOM VAR SKITSÖTA!!! :D
'
Dom föddes på onsdagen och har inte öppnat ögonen än. Dom är tre stycken och det är ett mirakel att jag inte tog med alla hem. :P
'
Idag var det tänkt att jag skulle åka med pappa till Karlstad, men det fanns inte plats så jag fick ta bussen. :P Annars har jag dammtorkat hela lägenheten idag och plockat ihop. Jag ska även gå iväg och handla och fixa matlåda tills imorgon. :)
'
Så nu vet ni. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0