#¤!&%!!!!!!

Förbannade j-vla *piiiiip*!!!!
'
Tack vare min uppfostran är jag inte den som säger fula ord i första taget... Men nu är ja så förbannad och ledsen så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Otroligt hur folk kan vara så....
'
Så....
'
Jag vill inte säga det ens.
'
HUR?!
'
Jag känner mig lurad nåt så in i h-vete.
'
Det är allt jag har att säga om det. Jag har gråtit ikväll, det erkänner jag. Men inte en tår till kommer att läggas till den här saken. Fråga mig inte vad som har hänt. Vill jag berätta gör jag det själv. Jag kanske väljer att berätta mer vad som hänt här senare när jag lugnat ner mig, eller så gör jag det inte. Det får vi se.
'
Det positiva är i alla fall att jag har en underbar familj som alltid ställer upp oavsett vad som händer och en tillika underbar pojkvän.
'
Jag älskar er.
'

Kommentarer
Postat av: Monlars

Men.. när du säger så och om du äö lessen så vill ja ju inte annat än fråga. Men ja låter bli, om det är det du vill. =) JAg har pratat med Johan, och du fick åka med honom, men han ska sova i Exhär på lördan.. :P Pussåkram!

2011-04-06 @ 20:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0