Envis?

Inte jag inte.
'
Igår fick jag nog. Jag har gått och skjutit på en massa saker som jag borde ha gjort för att bra tag sen. men efter gårdagens otrevliga bravader så blev jag förbannad. Och när jag blir förbannad då tar jag tag i det som gjort mig förbannad och annat som stört mig.
'
Min mamma och min morbror Tommy hade diskuterat just detta fenomen hos mig. Det var så dom motiverade mig att göra saker när jag var mindre. Vart det något som jag tyckte kändes svårt räckte det med att dom sa: "Det där klarar du aldrig!". Den enkla meningen gav upphov till min tävlingsinstinkt. Min kämparglöd.
'
Det var som en ON-knapp.
'
Den gjorde att jag kunde flytta berg om så var, bara för att bevisa att dom hade fel. Jag KAN om jag VILL.
'
Självklart bryter jag också ihop ibland och tycker att saker och ting är för jobbiga eller svåra. Men när jag ger mig fasen på nåt, då gör jag allt jag kan för att klara det.
'
Så idag har jag tagit tag i mitt liv. Jag har fixat saker som stört mig, och jag ska ta mig fasen ta mig igenom det här. Ja, det blir tufft, men jag SKA fixa det här.
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0