Fredagsmys

Emelie är inte helt borta och får pluspoäng för att hon hört orden som användes i mitt förra inlägg. :)
'
Nu när vi fått det avklarat kan jag berätta om min dag. :) Emelie kom hit vid lunch och vi drog in till stan. Där köpte jag välbehövliga saker som ansiktskräm, body lotion och mascara. Hitta även en jättefin kjol för 50kr, en spetscardigan för 50kr och ett långt svart linne. :)
Vi gick även till systembolaget där jag köpte lite gott att dricka inför imorgon och så. :) Hittade ett nytt rosévin från Two ocean som verkade gott. Generellt sett så har jag inte förstått grejen med rosévin, men det kan ju bero på att jag bara smakat det en gång på restaurang. :P
'
Vi satte oss också på Waynes och tog fika. Kladdkaka med grädde och iste med persikosmak. :) Blev några riktigt mysiga timmar. :)
'
Sen fick jag skjuts att Henke som hämtade oss till universitetet där jag fick fixa stipendieansökan och hittade en artikel till seminariet på måndag. :)
'
När jag fixat allt där åkte jag hem och har lagat mat nu. Blev citronbakad torskfilé med körsbärstomater och färsk basilika. Till det gjorde jag potatis och en kall sås med creme fraich som bas och en massa gott i. :) Blev otroligt nog mycket bättre än sist för nu var fisken tinad innan den åkte in i ugnen.
Nu sitter jag här i soffan mätt och belåten. Ska snart iväg och handla lite gott inför kvällen så jag har nåt sällskap här hemma. ;) Ska bli riktigt skönt att få en ledig kväll följt av sovmorgon. :) Behöver vila ut eftersom jag ska ut imorgon kväll med Line och hennes kompis Emma. :)
'
Nu väntas bara en bra film och så är kvällen komplett! (sanning med modifikation, för skulle Marcus vara här skulle kvällen vara miljoner gånger bättre.... Usch vad jag saknar honom!)  :(
'
'
Du är den finaste som finns i hela världen! Jag älskar dig mer än nåt annat... <3

Kommentarer
Postat av: emelie

Love U babe!! han kommer snaaaaart :) hoppas att du hade en super kul utgång igår :D puss

2011-04-17 @ 09:09:16
Postat av: Jeanette

Lov U 2 babe! :) Ja den som väntar på något gott heter det ju, men nu har jag ta mig fasen väntat 1 månad, så det känns som om det verkligen är dags för mig att få det goda nu. :) Puss

2011-04-17 @ 19:10:47
Postat av: Anonym

du är verkligen värd att få hem det "goda" tycker jag :) puss hjärtat

2011-04-17 @ 20:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0