Huvudvärk

Som en blixt från klar himmel. Har haft huvudvärk hela dagen, och varit jätteseg... Men jag har massa saker jag ska göra. Det var så mycket som skulle handlas igår så jag fick ta det i två omgångar, vilket innebär att jag handlade det jag behövde omedelbart igår, och resten tar jag idag. :)
'
Tänk om vädret bara hade varit bättre! Då hade jag kunnat solkurera mig kanske. :P
'
Igår satt jag förövrigt och kollade på tavlor jag skulle ville ha här hemma. :)
'
'
'
Jag gillar tavlorna i mitten mest, men tyckte dom andra var fräna. :) Blev speciellt inspirerad av den längst ner så jag målade lite själv. :P
'
Nej nu måste jag sluta för mitt huvud vill verkligen inte vara med. :/ Hoppas ni har det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0