Intervaller

Fyyyyy Fasen säger jag bara! :D
'
Kom hem för typ 30 min sen efter att ha sprungit 5,5km intervallträning i 45 min med olika "inclines" (uppförsbackar). Det var riktigt jobbigt kan jag säga! :P Har inte sprungit på typ 3 veckor eftersom jag blev sjuk och en massa annat dumt. :) Men nu är jag igång igen! Och i värsta fall måste jag gå in i hårdträning nu i 3 veckor för att komma i form till Vårruset som går här i Karlstad. Mamma och hennes kompis Eva vill att jag ska med och springa. Problemet är bara att dom två är supertränade och kommer få mig att se dum ut som bara den. :D
'
Men jag ska kämpa! Är det så att jag måste springa, då ska jag i alla fall springa så långt och så hårt jag kan. Ska bara komma ihåg att inte ta ut mig för mycket i början.
'
Annars idag har jag haft seminarium och det gick mycket bra. Fick beröm av en kille i klassen för han tyckte att jag var så otroligt duktig på att presentera mitt arbete. :) Det gjorde mig glad! Jag har även fått finbesök av mamma och pappa så det var kul att dom hade tid att kika förbi. :)
'
Nu ska jag äta lite och lägga mig sen för imorgon blir det labb!
'
Ha det bra nu alla i lingonskogen! <3<3<3
'

Kommentarer
Postat av: emelie

du är bara för bra gumman :D jag ska hejja på dig från sidan!! puss

2011-04-19 @ 14:07:56
Postat av: Rosanna

Tyckte att de stod internskvaller som rubrik, så måste säga att jag blev riktigt besviken när de inte stod något saftigt. Skärpning Jeanette! :)



Hoppas ni haft de riktigt mys idag!

2011-04-19 @ 22:32:34
URL: http://rosannaskoog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0