Love it

Jag ÄLSKAR att få sova ut! Det är nog bland det bästa som finns när man kan lägga sig på kvällen och vet att man inte behöver gå upp någon speciell tid dagen efter. :) Ingen klocka som skriker alldeles för tidigt att man måste iväg utan bara lugn och ro... :)
'
Igår köpte jag en ask jordgubbar som var förvånansvärt god, glass, popcorn och påskmust. :) Jordgubbarna klarade sig inte länge här hemma utan hamnade snabbt i min mage. :) När jag slukat dom satte jag på en film, "Megamind", som är en barnfilm. Skitrolig! Will Ferrell är med i den och han är skitbra! :D Den är animerad, och jag har sett den förut, men jag skrattar lika mycket varje gång. :)
'
Nu har jag verkligen sovit ut och ätit en superstadig frukost, för jag ska iväg och träna. Ska hoppa i mina träningskläder direkt jag har skrivit klart här, så jag tänker inte bli långrandig. :) Allt detta gör jag för att ladda upp inför kvällen för då blir det FEST! :D
'
Egentligen borde jag kanske vara här hemma och fixa iordning, men jag tänker prioritera mig själv nu. Jag vill träna och då ska jag ta mig tusan göra det! :)
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0