Sammanfattning

Jag har massor att berätta egentligen, men ingen energi att faktiskt göra det. Så här kommer en sammanfattning.
'
Jag är fortfarande sjuk
'
Jag ska jobba hela sommaren i Torsby, men får mycket eget ansvar eftersom jag ska jobba med en undersköterska som inte får köra analyserna, utan bara ta blodprov, så det ska bli fränt!
'
Emelie är en underbar vän!
'
Jag älskar min familj
'
Jag älskar sushi
'
Jag orkar inte äta, eller har ingen lust ska jag väl säga
'
Jag hatar folk som gnäller, men nu är jag jättegnällig själv
'
Jag vill köpa ALLT nu
'
Jag har sökt stipendium och kommer söka fler när jag blir frisk igen.
'
Jag har massor att göra men ingen ork
'
Jag önskar att Marcus var hemma så han kunde ta hand om mig nu... :(

Kommentarer
Postat av: emelie

du är världens bästa och mest underbara vän <3

2011-04-04 @ 13:55:31
Postat av: Jeanette

Det är du med gumman! :*

2011-04-04 @ 18:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0