SM-Guld!

Grattis Färjestad till guldet! Jag måste säga att jag tycker att ni förtjänar det. :) Skitskoj att Munkförspöjken Pelle Prestberg har spelat så bra. Jag har bara sett typ 3 matcher, men som jag har sett det så har Färjestad varit överlägsna (bortsett från när dom slappnat av).
'
Men hatten av till Skellefteå som har kämpat så tappert! Hoppas dom hittar motivation till nästa år och gör dom förbättringar som behövs för att ta guldet (även om jag såklart hejar på Färjestad!).
'
Färjestad är det enda laget i min mening, som kontinuerligt är bra. Har dom en dålig säsong kommer dom typ 4:a eller 5:a i tabellen. Till skillnad från andra lag som åker runt i tabellen som en berg-och-dalbana. Upp och ner... Upp och ner... :)
'
Men Färjestad är alltid ett säkert kort. :) Dom är så duktiga våra killar. :)
'
Utanför åker folk runt som tokar i bilarna och tutar och skriker. :) Människorna på trottoaren sjunger i total glädje. :) Det blir nog svårt att sova ikväll om det fortsätter såhär. :P Som tur är så är jag dock ledig imorgon så jag har inte så bråttom i säng. :) Ska träffa min söta Emelie så ska vi "shoppa" lite. Eller snarare kolla på saker vi inte har råd med. ;)
'
Förövrigt gick det jättebra på träningen! Det märktes att min kropp fortfarande inte är helt 100, men det gick mycket bättre än väntat! :D Jag pushade mig kanske lite hårdare än jag borde ha gjort, men jag var lite överexalterad att få komma iväg igen. :) Hoppas jag kommer in i mina träningsrutiner snabbt igen och kan komma tillbaka till min "gamla" for så snabbt som möjligt.  Måste bygga upp min kondition också! :D Jag har ett mål och jag vill träna upp mig så jag når dit innan sommaren. Jag kommer ju jobba en hel del i sommar och har jag då redan en bra grund så kommer det gå så mycket lättare. :)
'
Nu ska jag ta det lugnt och hoppa i säng så fort som möjligt så jag får vila upp mig inför morgondagen. :)
'
Snart kommer min älskling hem! <3<3<3
'
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0