Emelie

Gårdagens spenderades med den bästa. Min söta vän Emelie. Vi hade inte setts sen innan sommaren, men såklart hållit kontakten ändå. Så igår när vi träffades så hade vi MASSOR att prata om. Och självklart köpte jag en bukett blommor till dom nyförlovade, som Emelie fick ta emot ensam då Henke är borta på jobb. Och precis som min snutt så kommer han hem först imorgon. :)
'
Buketten gick såklart i lila och rosa, och jag tyckte själv att den var jättefin.
'
Fasen nu ringer mobilen också....
'
UPDATE: Det var Emelie som ville ha sällskap till IKEA.
'
Så see you later dudes! Skriver mer sen, för nu ska det mysas! ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

JAg är lyckligt lottad som har dig till vän <3

2011-08-31 @ 22:53:28
Postat av: Emelie

JAg är lyckligt lottad som har dig till vän <3

2011-08-31 @ 22:54:49
Postat av: Jeanette

Detsamma älskade vännen! <3

2011-09-01 @ 00:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0