Fröken effektivitet

Idag är jag ledig från jobbet....
'
Whooop Whooop! :D
'
Missförstå mig rätt. Jag gillar mitt jobb! :) Men jag behövde onekligen den här dagen för att fixa allt som jag inte hinner annars. :P Som att hämta ut mitt nya körkort från posten eftersom det legat där rätt länge nu. Men fram tills idag har jag inte kunnat hämta ut det. Detta pga av det faktum att dom bara har öppet till 18 mån-fre. Inte bra när tåget från Torsby kommer fram så sent.
'
But today is the day! :) Och nu när jag fått en extra dag såhär mitt i veckan så har jag hunnit fixa en massa annat också. Som typ stipendie, Peugia (Italien) plocka undan tvätt mm. Jag har även gjort upp en plan med svärmor så vi kan åka till Varberg. Hon fick nämligen det i 60-års present. ;) Så snart får Ullared besök av fröken Ljunggren! :D
Angående stipendiet, så har jag ju sökt stipendium i Munkfors, men inte fått svar än. Så jag trodde att dom valt andra stipendiater och att det var försent för min del. Men icke sa nicke! :D Idag mailade jag till kommunsekreteraren och fick svar i stort sett direkt att det inte alls var för sent och att jag fortfarande har en chans. Yeeey! :D
'
Så håll tummarna för mig nu!
'
Jag har även fått veta att jag kan komma i stort sett när som helt till Perugia, bara det löser sig med boende, vilket koordinatorn kanske kunde hjälpa mig med. Spännande!
'
En annan rolig sak som hänt sedan sist är att mina favoriter i Forshaga (Emelie och Henke) har förlovat sig! :D Så STORT grattis till dom! :) Jag blev superglad när jag fick höra det! :) Men GUD NÅDE DOM om jag inte är bjuden på bröllopet! ;)
'
'
Nu ska jag fortsätt plocka här hemma innan det blir träning som vanligt! ;)

Kommentarer
Postat av: emelie

du är bland dom första på min lista gumman ;) meeeen det väntar vi med ett par år hihi puss

2011-08-10 @ 17:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0