Kebabrulle

Tack vare gårdagens enorma nederbörd så gick det inga tåg mellan Karlstad och Torsby idag. Fast det hade dom inte brytt sig om att berätta. Inte en enda notis på hemsidan! Sååå.... Jag höll på att missa ersättningsbussen. Men det gjorde jag inte. Egentligen borde jag ah gjort det, för jag blev så otroligt åksjuk när halvaklisen som körde oss valde att köra som en idiot på småvägar HELA vägen till Torsby.
'
Så jag blev otroligt illamående, kallsvettig och sen till jobbet. Skitbra start! Usch och fy.... :/
'
Men vid lunch hade dom fått bort det mesta av vattnet så jag kunde ta tåget hem. Men fortfarande känner jag mig lite låg, så nu har jag bestämt mig för att gå och hämta en kebabrulle, för jag tänker då INTE laga kvällsmat till mig själv idag. Helst hade jag velat ha sushi, men dom körde inte ut så då kryper jag bort till Vedugnen och fixar mat där istället. Så ligger det till nu. Ska nog köpa nåt att dricka också.
'
Det är jag ta mig fasen värd! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0