Nackspärr

Jag förstår inte varför Apollon avskyr mig så?! Vad har jag gjort honom för ont? Så fort jag är ledig är det dåligt väder, men idag när solen skiner och alla andra är nöjda och glada så har jag nackspärr så jag knappt kan sitta, ligga eller stå. Fantastiskt! :/
'
Vad nackspärren beror på vet jag inte. Kan vara så att jag sträckte mig igår eller överarbetade en muskel, men jag har ont från nedre delen av ena skulderbladet och ända upp i nacken och ut mot axeln. Inte roligt! Resultatet är i alla fall att jag är helt stillasittande hemma. Ensam. Utlämnad. Uttråkad. Bitter. Jag orkar inte röra nacken, och det blir bara värre och värre. Mamma föreslog att jag skulle stretcha och ta en Ipren. Jag kan gärna stretcha lite, men Ipren?
'
Njaaa... :/
'
Jag undviker gärna att äta alla former av medicin så långt det går. Tycker det är dumt när folk ska ta en massa tabletter mot helt naturliga åkommor. Sånt som inte är långvarigt och som går över av sig själv. Och som inte är farligt alls. I dom fallen tänker jag mest att medicinen verkar som placebo. Men det är min åsikt. :P
'
Gäspade nyss och det gjorde ont i hela skulderbladet... Nu hade det varit underbart med en nackmassage kan jag säga! Nån med starka nypor som kunde mjuka upp mig lite. Istället får jag bara vänta ut det hela. Snälla GUD låt det börja nåt roligt på TVn snart så jag kan fördriva tiden på ett någorlunda bra sätt.
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0