Norwegian

Sitter och kollar på flygbiljetter. Jag har haft ögonen på biljetterna på Norwegian ett tag och det verkar superbra! :) Fast frågan är bara vilken dag jag ska flyga, och vart jag ska flyga ifrån. :/ När är det bra om jag landar i Rom? Och hur ska jag ta mig till Perugia och sen hitta fram till mitt boende? Och kan jag åka dit när det inte är vardag? :S Jag uppfattade det som de, men jag måste nog få ett andra utlåtande innan jag får panikångest över transport och tid. Varför sätta Fan i båten om man inte behöver, som mamma sa tidigare idag när jag förklarade min oro över att något hinder ska uppstå så jag inte får se Marcus nu innan jag åker ända tills jag kommer hem igen. Mamma tyckte jag var löjlig som kände så, och det var då hon berikade min vardag genom att använda ett 2000årigt ordspråk. ;) Och nog är jag medveten om att jag säkert kommer hinna se honom när jag är borta, för vi har sagt att vi ska göra allt vi kan för att ses så fort vi har möjlighet. Plus att han kom ju hela vägen till Kina för min skull, så varför skulle han inte komma till Italien? ;) Tanken är iaf att vi ska åtminstone fira nyår och min födelsedag där nere. Och jag ska nog hitta lite tid att åka hem också. :P Och nu är det ju så att Marcus kommer hem imorgon och stannar hela helgen. Så vi kommer nog hinna mysa!
'
Idag har varit superbra förresten! :) Jag och Emelie strosade runt på IKEA och shoppade loss som bara den! Emelie köpte en toasits medan jag köpte ett 10-pack batterier och ett paket ljus som luktar äpple. Shopaholilcs alert! ;) Vi spenderade mer på maten (och den är riktigt billig på IKEA som ni vet) än vad vi gjorde på saker. :P Men då shoppade vi ju igår också! ;)
'
Gårdagens shopping var dock lite roligare då jag köpte örhängen (I KNOW!), svarta byxor, en skitsnygg kjol, tajts och en festsnygg topp. :) Så nu har jag laddat upp inför helgen! ;) Whiskeyprovning på fredag med utgång på det. Ska faktiskt bli riktigt skoj. :)
'
Så flygbiljetterna får vänta lite. Måste samla tankarna lite först. ;) Och för att göra det så ska jag lägga mig nu. Sov gott snuttar!
'
(bild från: http://maps.unomaha.edu/peterson/funda/Pictures/Italy/Italy.htm) på Perugia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0