Olyckor

Det sägs ju att olyckor kommer i 3. Om det vore så väl....
'
*Rånad i Grekland
*Mammas och pappas splitter nya bil blir påkörd hemma på gården av en gammal man som fick en propp
*Den supergulliga katten blir påkörd utanför vårt hus och dör
*Dom stal min löjligt fina och dyra cykel
*Dom ändrar Marcus schema hela tiden så det är inte säker att jag kan åka till Ullared
*Jag får nackspärr och bli sjuk pga av att Marcus blev superförkyld så han fick åka hem från jobbet
'
Sen har det hänt andra saker också, men det är inte upp till mig att prata om eller skriva om här i bloggen. Så jag måste nog säga, trots att många bra saker har hänt detta år och jag är omringad av underbara människor, så anser jag att detta är ett skitår. Får hoppas på lycka och välmående i Italien istället så kanske det väger upp. :/
'
Men just nu är jag bitter.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Love U darling! for ever and for always <3

2011-08-22 @ 23:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0