Är liksom.... Färdig!

Det känns så skumt! :P Jag hade en väldigt lugn dag igår då jag i stort sett bara gjorde en mätning av GSTpi aktivitet i 3 prover som vi hade, vilket resulterade att jag fick sluta tidigt för en gångs skull och hann därmed hem för att tvätta kläder. Det hinner jag ALDRIG annars! :D Och nu sitter jag här idag och har gjort fruktansvärt lite. :P Jag är liksom FÄRDIG!! :D Nu ska jag bara skriva ihop och sammanfatta alla resultat och fixa min presentation, men det blir senare. Eller, jag har ju gjort grafer av alla resultat och har dom rätt snyggt iordning, men man kan ju alltid finslipa mer. ;) Texten däremot måste jag jobba på. :/ Jag har ju skrivit ner allt jag gjort, men inte på ett snyggt, vetenskapligt sätt. All tid här har istället gått till att producera resultat, vilket jag gjort. :) Det riktiga skrivandet tar jag istället när jag kommer hem. :)
'
Anledningen till att jag är här idag är för att se resultat från ett annat prov. Så jag ska vänta tills 14 innan inkubationen är färdig, men tills dess är det bara.... Lugnt! :D
'
Så nu pysslar jag lite med datorn och kollar på internet och bara myser. Det förtjänar jag, för jag har slitit betydligt hårdare än dom flesta tror när jag varit här. Men jag har haft väldigt skoj också! :) Igår pratade jag förövrigt med Marielle. Hon är verkligen för tokig den damen! :P Hon berättade bl.a att hon haft sönder backspeglen på en polisbil häromdagen, plus en massa andra tokigheter. Tyvärr var internet från min sida alldeles för segt som vanligt, så hon hörde inte mig direkt. Men jag fick många goda skratt under samtalet ändå! :)
'
Hmm.... Kanske kan sätta på ett avsnitt av Supernatural medan jag väntar? :P Det lät alldeles för bra det! :)
'
Hoppas ni får en bra dag snuttar! :)
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0