Bergvik! :)

Thank you Lord för rean säger jag bara!! :D egentligen skulle jag ut och shoppa lite träningskläder, framför allt en jacka som jag ska ha när jag springer, och gärna några bra byxor. Meeen... :) det blev ett rosa underställ från Everest, ett träningslinne, träningsbyxor, två par trosor från Björn Borg, en topp till nyår, två t-shirts, en tröja från esprit, ett armband (!!!) och en jeansskjorta istället. :P och jag är lyckligare än ett barn i en hoppborg. :D efter min shoppingtorka på 3 månader kände jag att jag förtjänade det. ;) och jag hade mer än gärna köpt en springjacka, men dom var lite dyra. Fanns inga till ett bra rea-pris. :( men jag ska nog göra en tur till innan jag köper en till fullpris. Man vet ju aldrig! Dom kan ju alltid få in fler. :)

Nu laddar jag för att träna! Ska testa mina nya träningskläder. ;) sen ska vi handla inför nyårsmiddagen. :) blir räkcevich med mango och annans till förrätt, plankstek till varmrätt och sen en sorbe till efterrätt innan vi åker till Forshaga. :) mumma!!

Igår gjorde jag förresten cannoli med hemmagjord tomatsås till middag och bakade sen kladdmuffins. Sen masserade jag min älskling med den nya massageoljan för han hade ont i ryggen. Behöver jag säga att Marcus var nöjd? ;)

Friskis here i come!!
Här är för övrigt glasögonen jag funderar på att köpa. :P vad tycks? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0