Julstök

Ligger hemma i soffan och myser efter en stressig, men härlig julhelg. :) tomten måste ha varit full när han kollade sin snäll-lista för jag fick massor av fantastiska julklappar!! :D så trots att vi inte köpte nån gran iår så har det varit en bra jul. :)

Jag har även klippt mig och färgat mig. :) så nu har jag hår till axlarna och har mörkbrunt hår. :P och är skitnöjd! :) har kollat på nya glasögon idag också när jag ändå hade hjälp av min syster. :) Marielle och emil sov över här igår så vi gick på hockeymatchen och myste massor. :) skoj att Färjestad vann måste jag säga! Vi kollade även på en skitbra film som hette "warrior". jag rekommenderar den varmt!

Nu ska jag vila efter ett riktigt hårt pass på gymmet. Fasen vad tungt det gick på crosstrainern idag!! :P får hoppas att det bara var tillfälligt. ;)

Ha en bra kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0