Lam

Efter att ha sprungit runt på Bergvik 2 gånger idag, promenerat mellan 6-7 km, tränat ett styrketräningspass och sen sprungit 5 km så är jag sliten vill jag lova! :P Men på ett bra sätt! Vi har handlat en massa inför imorgon och ska fixa med det. Blir även en tur till gymmet imorgon också på morgonen så vi inte klättrar på väggarna när vi kommer hem till Emelie och Henke. :)
'
Både träningen och löpturen idag gick riktigt bra! :P Fast idag tog jag det lite lugnare när jag sprang eftersom jag redan gjort av med så mycket energi. Och nu är ALL energi borta. ;) Kommer sova riktigt gott inatt! :) Resten av kvällen blir lugn. Om jag orkar ska jag förbereda min cevich. :)
'
Hoppas ni får en bra dag imorgon och ETT GOTT NYTT ÅR PÅ ER!!! :D 2012 IS GONG TO BE AWESOME!!
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0