Lördag 3/12-11

Orkar inte komma på nån bra titel så det får bli enkelt. Dagens datum. :) Idag har det varit en lugn dag. Har mest myst och sen tränat. Blev styrka (bröst/triceps) och sen 20 min crosstrainer. :) När jag skulle gå hem blev jag erbjuden en sportdryck och en påse riskakor fyllda med protein från nåt företag. Så jag smakade när jag kom hem för jag var superhungrig. Men USCH säger jag bara! :/ Smakade inte alls bra, så dom kommer jag nog inte köpa inom en snar framtid. :P Ikväll hade jag tänka slappna av, men jag sprang på Daniel på vägen hem som ville att jag skulle bli med ut på en drink tillsammans med några kompisar, så det får nog bli det istället! :) Brukar alltid bli skoj när han är med. :)
'
Så nu ska jag slänga i mig lite mat och försöka sminka mig och fixa håret så jag ser ut som en människa igen innan jag gör stan osäker. ;) Typ. :P
'
Ha en mysig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0