Minihulken

Det är inte varje dag man vakar och inser att man i stort sett rivit örngottet i tu i sömnen i äkta Hulk Hogan stil. Börjar undra om det verkligen är en sån bra idé att kolla på Supernatural innan jag går och lägger mig? :P
'
Idag är det för övrigt 1 VECKA kvar till Marcus är HÄR HOS MIG!!! :D Ååååh vad jag längtar! Fast det som är så sjukt bra är att jag behöver inte vänta så länge för det underbara att börja, för redan om 4 DAGAR kommer mamma och pappa hit!! :D Den här veckan kommer bli hur bra som helst. Säger som Marcus: "Aldrig varit så glad över att en ny vecka börjar snart!"
'
'
Nån mer än jag som tycker att det är sjukt att det redan är 2 advent förresten? :P Hoppas jag hinner få mer julstämning när jag kommer hem, för här är det mest bara overkigt att det är december. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0