Virgin conception

Idag är det åter igen en helgdag i Italien! :) Fantastiskt land egentligen som har så många lediga dagar. :P Så idag och imorgon är jag ledig, vilket är superbra för nu är mamma och pappa på väg hit! :D Fick ett samtal vid 11 att dom landat. Tydligen hade vädret varit så bra så dom landade en halvtimme tidigare än planerat. :)
'
Så nu sitter jag överexalterad i min pyjamas och sjunger disneysånger med Carmen. :D För tillfället är det skönheten och odjuret som gäller, och ack vad fint det låter när vi båda sjunger med! Hon på italienska och jag på svenska. Underbart! :)
'
Hoppas timmarna går fort nu tills dom är här så jag får krama på dom båda igen! :)
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0