BTW

Förresten så inbillar jag mig att jag har fått diabetes, för jag såg det på Scrubs igår. Han klagade på att han alltid var trött, kissade mycket och hade gått ner i vikt.
'
Och alla 3 stämmer in på mig! :O
'
Fast att jag är trött kan ju inte alls bero på att jag läser en C-kurs på Universitetet och pluggar dag ut och dag in och har skitdålig dygnsrytm. Och att jag kissar mycket kan ju inte alls bero på att jag dricker 4 liter vätska typ på morgonen. Och att jag har gått ner i vikt kan ju inte alls bero på att jag har börjat träna mer intensivt och slipper gå ut och äta på restaurang så fort jag ska äta nåt utan kan laga bra mat hemma?
'
Nej, nej, nej! Det måste vara diabetes... :P

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Nä, det har inte vart så mycket i skolan. Tycker de vart rena semestern :P Inte alls jobbig och krävande labb.. NOT. Måste va diabetes.. Helt klart.

2011-02-22 @ 21:27:10
URL: http://rosannaskoog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0