ELISA

ELISA- Enzyme linked immunosorbent assay.
'
Also known as: Mitt liv dom närmsta veckorna. Tummen upp liksom! Hade en riktig långdag i skolan idag, och det lär inte ta mindre tid imorgon. Jag skulle ha sovit för ett par timmar sen, men istället så sitter jag här. Tränade förut med Marcus, och idag var det rygg och biceps som gällde. Måste verkligen komma igång med spinning eller nåt. Hörde förresten att min kära mor ska vara instruktör på SATS här i Karlstad på lördag. Så alla som vill vara med om ett grymt bra pass och en FANTASTISK instruktör, boka upp er på passet lördag 10.00! :) Fasen, detta går inte!
'
Nu får det bli sängen. :)
'
'
'
Bild från när jag och Marcus skulle på balen. <3 Jag älskar dig så otroligt mycket Marcus! <3

Kommentarer
Postat av: Jessi

Självklart får du läsa den :) Vilka sötnosar ni är :) och du passar sjukt bra i den färgen :D kram

2011-02-09 @ 11:24:32
URL: http://paijen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0