Home alone

Det är nästan obeskrivligt tyst nu, bortsett från en TV som står på i bakgrunden och fläkten på datorn som surrar lite i samförstånd. :)
Jag är helt ensam hemma. :)
Marcus har åkt upp till Uddeholm för att hjälpa hans bror att fixa växellådan på bilen som han renoverat i ett par år nu. Så idag har det varit ganska stressigt att hinna med allt. Jag fick åka in till universitetet förut och räkna celler. Något som var tur för Josefin, en tjej i klassen, att jag gjorde för hon kunde inte få på täckglaset på sin bürkerkammare. Så hade inte jag varit där hade hon nog suttit kvar där än och försökt få på det. ;) Tydligen hade hon aldrig klarat att få fast det tidigare, så jag frågade om hon behövde hjälp och visade sen hur man ska göra. Klapp på axeln till mig!
Efter jag var klar på labbet tog jag bussen hem och fick skynda mig upp till lägenheten. Marcus och jag åt lite mat, åkte till Biltema och sen fick vi snabbhandla så han kunde få komma iväg nån gång. :) SÅ nu sitter jag här och magen kurrar. Tänkte laga iordning fiskpinnar och mos. :) Jag funderar också på om jag ska träna sen. Har tränat varenda dag den här veckan, men jag har ju inte så mycket bättre för mig ikväll ändå, så jag kan ju lika gärna fortsätta vara duktig. :)
Förövrigt beställde jag hem spel till Marcus Xbox 360 igår som han ska få i alla hjärtans dag present. :) Jag beställde hem Forza motorsport 3 och Tekken 6. Det sistnämnda spelet var mest för min skull för jag gillar spel där man slåss. :P Jag har försökt spela Call of Duty tidigare men det går inte så bra, för jag blir mest "åksjuk". Jag kan knappt kolla när Marcus spelar det för jag blir bara illamående. :P
Nu måste jag verkligen äta nåt. Jag lämnar er med detta visa citat:
"Education is what remains after one has forgotten everything he learned in school."
Albert Einstein

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0