Pizzakväll

Idag var det synd om mig heeela dagen. Eller nej, så var det kanske inte. Men jag tyckte synd om mig själv! :P Jag missade TVÅ bussar idag (skitbra start liksom). Sen kom jag till skolan och började labba, för idag skulle vi testa våra prover. Något vi egentligen inte var redo för. Tiden var verkligen en faktor här, så vi valde att inkubera i värmeskåp. Det har funkat bra för oss förut. Men trots att det var den snabba metoden, så var klockan 21 innan jag kom hem. Och jag hade knappt ätit nåt under dagen.
'
FY PÅ MIG! :/
'
Och innan jag åkte hem gjorde jag standardkurvor, spädningar och lyckades sitta inlåst i ett forskningslabb i ett par timmar. Vissa har det bra eller hur? ;)
'
Som vanligt på kvällen så går ju inte bussarna så ofta, så jag fick vänta skitlänge på en buss, och då fick jag ändå gå en bit för att komma hem! Skandal... :P
'
När jag kom hem skakade jag som ett löv av kylan och då bestämde jag mig. Idag ska jag ta mig fasen äta pizza, för jag hann varken iväg till gymmet och jag har slitit hela dagen. Inte tänker jag ställa mig och laga mat då så sent på kvällen när det knappt finns mat hemma. (Jag ska storhandla på fredag när jag får pengar tänkte jag) :)
'
Så här sitter jag nu. Med en inte ens halväten pizza (typ 3/4 kvar på den) och ett tomt vattenglas. Väl spenderade pengar. ;) Men jag är inte bitter! Jag slapp laga mat, vilket är otroligt skönt. Jag har gjort det jag kan i labbet nu, så nu är det helg för min del. Och på söndag ska jag åka skidor i Sunne med 3 tjejkompisar! Det kan även bli samma sak på lördag fast med pappa istället, och det ska också bli skoj! Har inte fått åka skidor på jättelänge! Hoppas jag inte bryter några ben bara. ;) Jag har även en lite förhoppning att mamma och pappa ska bjuda mig på übergod mat på fredag om jag åker dit och hälsar på dom. :)
'
Så ser mitt liv ut idag och några dagar framöver. Imorgon ska jag träffa Rosanna, för hon har en födelsedagspresent till mig (Yeay!!!) och så ska vi ut på en långpromenad. Efter det tänkte jag bjuda henne på en kopp varmt te eller nåt. :) Jag får improvisera. :D
'
Så tänker man på det så är det inte synd om mig. Bara lite ;)
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0