Skrattanfall

Jag tycker att det är så otroligt viktigt att man vågar vara sig själv i ett förhållande. Att man kan bjuda på sig själv och ha roligt tillsammans. Man ska kunna vara avslappnad, samtidigt som man vill vara den bästa människa man kan vara för den person man är tillsammans med.
Jag kan absolut säga att alla dom punkterna stämmer in på mitt och Marcus förhållande. :) Självklart är inte allt en dans på rosor, och vi kan driva varandra till vansinne. :) Men den större delen av tiden är det helt underbart och vi har så otroligt roligt tillsammans. :) T.ex Idag när vi gick hem från gymmet, gick vi och pratade på som vanligt och kom in på olika filmer.
'
Marcus: Vet du nån bra komedi?
Jag: Jaa.. Hot chick är ju rolig!
Marcus: Mmmm. Åååh! Nu kom jag på en bra film! Den heter något med "hot"...
Jag: Okej. Vem är med i den då? Och vad handlar den om?
Marcus: Det minns jag inte... Har du sett den?
Jag: *Gapskratt*
'
En vanlig dag hemma hos familjen Ljunggren/Olsson. :)
'
'
Jag och Marcus på zoo i Shanghai. :)

Kommentarer
Postat av: emelie

ni vet att ni är det mest underbara par jag känner va ;) tycker så mkt om er båda <3 pusss

2011-02-10 @ 11:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0