Söndag 20 feb

Ojojoj... Jag är medveten om att jag bloggar dåligt. Men 90 % av min tid går till skolan nu och den sista delen vill jag helst spendera på att göra annat roligt. För om jag inte får göra nåt roligt så har jag ändå inget att skriva om. En annan anledning är att jag MÅSTE få göra roliga saker nu. Annars går jag nog under! :P
'
I fredags fick jag göra något riktigt roligt! Jag och Emelie hade en myskväll där vi åt god mat som vi lagat själva. Vi drack cider och vin och hade allmänt jättemysigt. Så jag sover över hos henne och så hade vi en lugn dag igår också. På kvällen skjutsade hon hem mig igen och det blev film och popcorn i soffan. Emelie bjöd mig även på en underbart god efterrätt i fredags, så den måste jag försöka återskapa! :) Men nu är det tillbaka till verkligheten igen... Idag försöker jag ta tag i mitt liv eftersom jag missat en hel del av mina ansvarstaganden hemma just för att det är så mycket med skolan nu. Blä.
'
Ibland önskar jag verkligen att jag bara kunde försvinna bort en stund. Slippa alla åtaganden och all press. Bara få ligga på en strand med en drink i handen och inte bry sig om nåt. Ingen som gnäller, tjatar eller får en att må dåligt. Nästa år ska jag önska mig telepatiegenskaper av tomten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0